WOWP Memories

Eftersom att seriens sista avsnitt är imorgon så tänkte jag lägga upp
massa rörliga bilder och vanliga bilder från seriens gång!

Postat av: bieberfair

Sänds det i Sverige imorgon med? :)

2012-01-05 @ 23:48:05
URL: http://bieberfair.blogg.se/
Postat av: Selena

Hej, jag är absolut helt besatt, och älskar din blogg så så så mycket!!! Du uppdaterar 24/7 och du har respekt och är alltid snäll och svara på våra frågor. Jag vill tacka sig för att du tar tid från ditt liv och lägger det till bloggen!! Ville bara säga att jag uppskattar det iallafall..

P.S. Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst? Du vet att Wizards of Waverly Place sista avsnitt släpptes idag.. skulle du kunna leta up en sida eller på youtube där hela det avsnittet finns? Det skulle betyda så mycket om du försökte!!

Tack så mycket för din tid och det är sjukt bra att du älskar Jelena och har respekt för deras förhållande.

Love the bloggggg!!!!!! <3 :)

2012-01-06 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0