Demi lovato pratar om sina BFFs!

När Demi Lovato gick in på behandling i slutet av 2010 för att behandla sina "känslomässiga och fysiska problem," visste tonåring sångaren att hon hade stöd av sina BFFs Miley Cyrus ochSelena Gomez.
"Oavsett hur många gånger vi bråkar, kommer vi alltid att finnas i varandras liv," saLovato, 19
"Miley och jag är mycket starka i huvudet, så när vi bråkar, är det brutala och vi säger alltid ," Vi ska aldrig bli vänner igen!" Sen två dagar senare är vi typ, "jag älskar digoch jag saknar dig!"
Till skillnad från hennes förhållande med Cyrus, 19, säger Lovato att hon "aldrig" har slagsmål med Gomez, också 19.
"Hon är inte en konfrontation människa alls. Båda kommer aldrig att lämna mitt livoavsett vad som händer, för vi har gått igenom så mycket tillsammans."
När Demi Lovato gick in på behandling
i slutet av 2010 för att behandla sina "känslomässiga och fysiska problem," visste tonåring sångaren att hon hade stöd av sina BFFs Miley Cyrus och Selena Gomez.
"Oavsett hur många gånger vi bråkar, kommer vi alltid att finnas i varandras liv," sa Lovato, 19.
"Miley och jag är mycket starka i huvudet, så när vi bråkar, är det brutala och vi säger alltid ," Vi ska aldrig bli vänner igen!" Sen två dagar senare är vi typ, "jag älskar digoch jag saknar dig!"

Till skillnad från hennes förhållande med Cyrus, 19, säger Lovato att hon "aldrig" har slagsmål med Gomez, också 19.
"Hon är inte en konfrontation människa alls. Båda kommer aldrig att lämna mitt livoavsett vad som händer, för vi har gått igenom så mycket tillsammans."
-usmagazine


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0