A M A Z I N G!

Såg nyss sista avsnittet av Wizards Of Waverly Place.
WOW! Det var så sjukt bra! Har inte gråtit så mycket
på länge. Ni som kommer att se det senare kommer
inte bli besvikna, eller vad jag tror iallafall.
Ja, det finns ju en anledning till att WOWP är den
enda Disney serien som har vunnit en Emmy.
Wow, har inga ord haha. Alla skådespelare i serien
är så otroligt duktiga. Det är helt sjukt.
Men det är så sorligt att nu är det officiellt över!
Men ni som ska se det imorgon eller när nu ni ska se det,
va inte på twitter eller internet iöverhuvudtaget,
det står överallt om allting haha. Bara ett tips.
Jag kommer inte skriva vad som hände här
för jag vill att ni ska se det först! Hoppas ni gillar
sista avsnittet för det gjorde jag och många andra!
12 Oktober 2007 - 6 Januari 2012
Wizards Of Waverly Place It may be over, but it will never be forgotten.

Postat av: Lina

Jag har inte disneychannel längre jag hade det förut och jag har sät många avsnitt och skulle du i ett mail skicka vart det står vad som händer vill jätte gärna vetta?

2012-01-07 @ 10:31:14
URL: http://myjustinbstory.blogg.se/
Postat av: Helena

OMG! Var såg du det? :D

Jag älskar WOWP och det skulle betyda så mycket om du skrev var du hade sett avsnittet, jag har testat länkarna som du har skrivit men dom funkar inte.. älskar sin blogg förresten! :)

2012-01-07 @ 11:04:37
Postat av: Josse

Hej, vill du göra ett länkbyte? Kram :)<3

2012-01-07 @ 14:40:03
URL: http://selenagoomezz.blogg.se/
Postat av: elin

hej skulle ni typ kunna lägga upp videos på hur man klär sig sminkar sig och fixar håret som Selena Gomez ? <3

2012-01-07 @ 15:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0