Drew Seeley pratar om Selena!

Q. What was it like working with Selena Gomez on Another Cinderella Story? A. Nightmare! This girl … I don’t know how the biebs deals with her. No she was great, it was a lot of fun

Q. What was it like working with Selena Gomez on Another Cinderella Story?

Hur var det att jobba med Selena Gomez i Another Cinderella Story?

 

 

A. Nightmare! This girl … I don’t know how the biebs deals with her. No she was great, it was a lot of fun

Mardröm! Den här tjejen... Jag vet inte hur "the biebs" (justin bieber) klarar av henne. Nej, hon var bra. Det var mycket roligt.

Postat av: Selenator c:

Du verkar ju ha värsta kollen på allt. Vilket jag gillar ;D Men jag tänkte fråga när Selena's nya musikvideo kommer ut? För det var väll ett halloweentema typ? :) Och vilken låt är det? ;)

EN JÄTTEBRA BLOGG SOM JAG FÖLJER DAGLIGEN :D Hihi, bye c:

2011-10-29 @ 21:32:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0