Svar på tal

Selena: Hej, jag är absolut helt besatt, och älskar din blogg så så så mycket!!!
Du uppdaterar 24/7 och du har respekt och är alltid snäll och svara på våra frågor.
Jag vill tacka sig för att du tar tid från ditt liv och lägger det till bloggen!!
Ville bara säga att jag uppskattar det iallafall..
P.S. Snälla skulle du kunna göra mig en tjänst?
Du vet att Wizards of Waverly Place sista avsnitt släpptes idag..
skulle du kunna leta up en sida eller på youtube där hela det avsnittet finns?
Det skulle betyda så mycket om du försökte!!
Tack så mycket för din tid och det är sjukt bra att du älskar Jelena och
har respekt för deras förhållande.
Love the bloggggg!!!!!! <3 :)
Svar: Åh taaaack så mycket! Det värmer verkligen! Tack Tack Tack Tack!
Jag har en sida jag alltid kollar på, men du måste vänta tills imorgon för att se det!
Eftersom att avsnittet kommer ut inatt! 
Men sidan heter http://watchseries.eu/serie/wizards_of_waverly_place där
har du alla avsnitt från hela seriens gång! Så när du vaknar imorgon
tryck på länken sen avsnittet sen väljer du en länk, videoweed.es och gorillavid.com
är dom bästa!
Och såklart att jag alltid svarar på frågor! Det är ju er jag bloggar till!
Men om det inte funkar eller om du behöver hjälp eller bara har någon fråga
så är det bara kommentera! 
TAACK igen och PUSS!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0