Nyheter om Selena's nya parfym!

När hon besökte New York den här veckan gav Selena Gomez 10 av hennes största fans en gåva: en möjlighet att hjälpa henne bestämma de sista detaljerna i hennes nästa parfym.
Gomez mötte hennes beundrare, och lade de sista noterna till hennes doft (planerad att släppas i maj). "De valde något som gör mig riktigt stolt och glad." Avslöjar hon till "People" tidningen.
Doften innehåller noter av hallon, choklad och vanilj "det är mycket stark och mycket feminin", sa Gomez . "Jag är i en period nu där jag älskar berusande känslor ... du kan aldrig få nog, du vill mer."
När hon behövde ett råd ringde Selena två kända vänner om hjälp: Taylor Swift och Justin Bieber, som lanserade sina parfymer förra året. "De hjälpte mig, berättade vad de gjorde. Jag gjorde det lite annorlunda, men det var bra. Jag kan inte vänta för människor att känna lukten! "



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0