Selena pratar om shopping och Justin i "Fashion Magazine"

Oh, Girl. Selena Gomez har gjort det igen! Ni kanske minns hennes smolderingly vuxna chicness i lite fler sidigt sprids för Elle Mexiko. Sel rockade diskret elegant livet ur den fotograferingen, och hon har nu fört hennes rutineradekotletter täckta som flicka till Kanadas Fashion Magazine.Även om spridningen inte riktigt är lika uttömmande somElle , så utstrålar hon ändå båtlaster med självsäkermognad att vi blir helt flaskan och bonde ut som vår egenom vi kunde. Den mjuka draperade plommon jersey klänning, sin stilrena men också förförisk bred urringning,balansering av allt som nyckelben med en värdig trekvartal längd ärm, även den lätthet med vilken hon bär dehumongous örhängen utan att blinka, det är all bevis att flickan ett proffs, hon vet vad hon gör.
Trots att hon alltid är välkläd, avslöjar Selena att hon inte är en galleri råtta på något sätt och att
"vara på humör att shoppa."
Hon tillägger:
"Jag orkar inte shoppa jeans -Jag avskyr att behöva prova dem. Men jag kan handla skor i dagar."

SEL: s framträdande i den kanadensiska MAG sammanfallerfint med lanseringen av hennes kanadensiska datum och atthon dejtar en av Kanadas (och låt oss vara ärliga, världens) största popstjärnor, delade hon sin favorit Justin Canadianisms med MAG:
"han säger, "Eh?" en hel del ....Och "Lookit." Han säger att det är en kanadensisk sak , men jag vet inte. "
-mtvstyles


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0