Selenas intervju i tidningen "Candy"

Selena Gomez Chats Meeting Shia LaBeoufSelena Gomez Chats Meeting Shia LaBeouf
Selena Gomez tar oktober 2011 cover av Filippinska Candy magazine.

Den 19-åriga skådespelerskan öppnas för mag om hennes fan ögonblick med Shia LaBeouf, dating råd, och hennes största drömmar. Kolla in det:

Om att hon fick träffa hennes crush Shia LaBeouf: "Det var fantastiskt. De berättade för mig fanns det två fans i omklädningsrummet som väntade på att träffa mig och jag tänkte "Åh coolt"så jag gick ner i hallen och Shia LaBeouf satt just där, och jag sprang ifrån honom! Han var snäll nog att jaga efter mig och han sa"Hej vänta, vänta ..." eftersom han antagligen vet är jag förföljare och älskar honom så. "

Om dejting: "Det enda jag någonsin berättar för mina fans är att det är inte värt att vara någon du inte är. Jag har överensstämt med en massa killar som jag gillade förut, det är väldigt lätt att vilja vara vad de vill att du ska vara. Men till slut var det bara inte roligt och jag var olycklig halva tiden. Nu är jag mycket enkelt ... Den bästa personen är någon du kan vara dig själv med. "

Om hennes drömmar om hennes egna välgörenhetsorganisation: "Förhoppningsvis en dag kommer jag att kunna sätta upp mina egna organisationen för att nå ut och hjälpa människor, men just nu jobbar jag med olika välgörenhetsorganisationer och njuter av det. Jag vill vara stolt över allt jag gör och jag vill verkligen bara i slutändan vara en god och glad person. "


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0