Justins ödmjukhet

Selena Gomez Ex Boyfriends
Många glömmer att Taylor Lautner och Selena Gomez dejtade ett par år tillbaka - men Justins attityd på "Abduction" premiär i Los Angeles den 15 september kommer han ihåg allt för väl!

Jag tror inte att Justin har något att oroa sig för när det kommer till Selena Gomez återuppväcka hennes låga känslor för Taylor Lautner, men ändå måste det ha varit svårt för honom att svälja sin stolthet, steg åt sidan och låta Taylor och Selena ha strålkastarljuset sista tiden på Abduction premiären medan han bara tittade på.

Selena och Taylor började först dejta våren 2009 när de båda var i Vancouver, och spelade in filmer - han arbetade på New Moon, medan hon filmade Ramona och Beezus. Enligt rapporter bröt paret upp deras förhållande innan sommaren ens börjat, eftersom Taylor kändes det bäst att vara singel för hans karriär. Sedan dess har både skådespelarna hade bara positiva saker att säga om varandra ... och Taylor gick vidare till Selena bästa vän, Taylor Swift.

På denna punkt har Justin, 17, och Selena, 19, dejtat betydligt längre och mer allvar än Taylor, 19, och Selena gjorde, men ett ex är fortfarande ett ex. Inte undra på att Bieber verkade lite nervös när han anlände till Grauman kinesiska Theater i Hollywood för premiären. Hollywood.com reporter såg i första hand Justin som försökte att hålla sig borta från rampljuset genom att välja ut röda mattan bilder och be Selena att möta honom nära ingången när hon var klar att ta bilder.

Mattan tog lite längre tid än Justin väntat och han började bli frustrerad. Allt han ville var att halka på teatern och komma bort från allt. Reportrar berättade att han vid upprepade tillfällen sagt till sin livvakt, "Var är hon? Var är hon? Jag sa till henne att träffa mig här, har hon gått åt andra hållet? Jag sa åt henne att träffa mig här, sa jag till henne! "
-hollywoodlife


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0